news...

נצבא נכנסת לכיכר אתרים בתל אביב

בת גלים מתחדשת: אושרה תוכנית ענק לבניה של 725 דירות

מתחם המגורים "THE LAKE": נהרסו הבניינים הישנים ברמת גן

לראשונה: הוקם מכון מחקר שיעודד משקיעים בינלאומיים להשקיע בנדל"ן מניב בישראל

עוד מקום לגור בו: אושרה תוכנית להקמת רובע מגורים חדש במזרח מחנה סירקין

Syte- מפתחת מנוע חיפוש לעולם האופנה

עודכן: 7 בנוב׳ 2019


חיפוש חזותי הפך למרכיב מרכזי באופן בו אנשים מגלים מוצרים ברכישה מקוונת. אם אדם אינו יודע את השם המדויק של מה שהוא רוצה, או מה שהם רוצה אינו זמין, זה יכול להיות כלי חיוני באמצעות העלאת התמונה ואיתורה ברשתות המקוונות.

הסטארט אפ הישראלי Syte, אשר הוקם ב-2015 על ידי עופר פרימן, ליהיא פינטו פרימן, עידן פינטו וד”ר הלגה ווס פיתח מנוע חיפוש דיגיטלי שיאפשר לאתר פרטי לבוש ולרכוש אותם בלחיצת כפתור.

Syte (סייט) נעזרת בבינה מלאכותית על מנת לנתח כל תמונה ולפרק אותה לגורמים עד לרזולוציות מדויקות של הרכב הבד, הצבע, ההדפס, האורך והגזרה. הרעיון הוא להחליף את החיפוש הטקסטואלי. במקום שתצטרכו לכתוב – ״חולצה מנוקדת בצבע כחול", תוכלו פשוט להעלות תמונה של המוצר הרלוונטי, ולתת למנוע החיפוש לעבוד בשבילכם. בצורה זו, גם אם אתם לא יודעים את ההגדרה המדויקת של הגזרה, ההדפס או הסגנון, ואיך מבטאים זאת באנגלית, תוכלו לקבל המלצות למוצרים דומים ואולי אפילו זהים למקור. יחד עם זאת, כל פריט דומה ש-Syte תמצא עבורם יכלול גם לינק שלחיצה עליו תוביל לאתר בו ניתן לרכוש אותו, כשהרווח של החברה הוא באמצעות עמלת תיווך.

החבהר הודיעה כי השלימה סבב גיוס בהיקף של 21.5 מיליון דולר בהובלת Viola Ventures ובהשתתפות Axess Ventures, Lyra Ventures ו-Commerce Ventures. המשקיעים הקיימים בהם קרן מגמה ו-NHN Ventures לקחו חלק בסבב גם כן. סבב הגיוס הנוכחי מעמיד את סך ההשקעות בחברה על 30 מיליון דולר, והוא יאפשר לה לתמוך בהמשך הצמיחה, בפיתוח הטכנולוגיה, ובהרחבת כוח האדם במשרדים שהיא מחזיקה בתל אביב, לונדון וניו יורק. בין לקוחות החברה נמנים מותגים כמו, Marks & Spencer, Boohoo, Farfetch, וכן קמעונאיות אופנה דוגמת River Island, Argos ו-Kohl’s.

השימוש בחיפוש חזותי - שימוש בראיית מחשב כדי "לקרוא" תמונה ולהתאים אותה למטא-נתונים ואז למצוא תמונות של מוצרים הדומים לה - הפך להיות דבר שבשגרה בתחום המסחר האלקטרוני בשנים האחרונות. מבין החברות הרבות האחרות שעוסקות בטכנולוגיה מסוג זה, ניתן למצוא את פינטרסט, ASOS או AliExpress. אם כך במה ייחודית טכנולוגית Syte? הבידול במערכת Syte הוא במעורבות הקונים בתהליך החיפוש, כאשר המשתמשים יכולים להצמיד תמונות של פריטים שהם אוהבים ואז לקבל המלצות על פריטים דומים מאתרי קמעונאות שונים. כמו-כן, הפלטפורמה החדשנית מאפשרת גם רמת דיוק גבוהה מאלו הקיימות היום והיא מבצעת ניתוח ויזואלי של המוצר שמוצא מכנים משותפים עם מוצרים אחרים, מה שלא קיים במערכות אחרות, לפחות לא כיום.

#עידןפינטו #עופרפרימן #ליהיאפינטופרימן #דרהלגהווס #Syte #ViolaVentures #Farfetch #TommyHilfiger #StartFromBereshit

15 צפיות0 תגובות