Been to a > conference  or exhibition? Let us know

  • White LinkedIn Icon
  • White Twitter Icon

@ all rights reserved to start from bereshit

news...

שוכבים לרוחב בטיסה - הפטנט של אייר ניו-זילנד

INNONATION Recruits Israeli Doctors to
Mitigate the Impact of Coronavirus

הרפואה בישראל מתגייסת למאבק בנגיף הקורונה

אדריכלות מהעיניים של טל פרידמן

"גוגל אמזון פייסבוק ואפל לוקחים את הסטארטאפים"

האם הבינה המלאכותית הולכת להחליף את המורים?

עודכן ב: ינו 9

כיצד תשפיע הבינה המלאכותית על מערכת החינוך? יישום הטכנולוגיה במערכת החינוך בכלל ובחינוך המיוחד בפרט, נידון היום בכנס החינוך והטכנולוגיה השנתי Edutexpo שהתקיים בשיתוף קבוצת אנשים ומחשבים וקרן אתנה. תאריך זה נבחר לציון יום השיוויון לאנשים עם מוגבלות שחל היום.


מרבית הדוברים הדגישו כי הבינה המלאכותית היא דבר יסודי במהפכה הדיגיטלית וניתן לראות אותה משפיעה על תחומים רבים. בתוך כך היא זו שתכריע בין ארגונים שיצליחו, לעומת כאלו שיבחרו לזנוח את הטכנולוגיה ועל-כן עשויים להישאר מאחור ואף להיכשל.


"בשנים האחרונות הרבה ארגונים לא ידעו לעשות את הטרנספורמציה ונעלמו או נעלמים ברגעים אלה. לעומת זאת, ארגונים שאימצו אותה נהנים משגשוג", כך לדברי ערן גופר, מנהל מגזר החינוך במיקרוסופט ישראל בדברים שנשא בכנס. "בהתאם לכך", ציין, "אם מערכת החינוך תאמץ את הבינה המלאכותית היא תשפיע עליה השפעה מכרעת. הבינה המלאכותית תאפשר למורה להיות פרודוקטיבי יותר. תפקיד המורה השתנה, מאחד שמקדם את התלמידים וצריך לדעת הכל, לכזה שמאפשר לתלמידים להתקדם, ליצור, ללמוד ולפרוח באמצעות היכולות הטכנולוגיות. הבינה המלאכותית תאפשר לתלמידים להיות יותר מעורבים ומתעניינים וכך תביא לשיפור בהישגים הפדגוגיים".


ערן גופר בכנס EDUTEXPO. צילום: ניב קנטור.


גופר הוא שהעלה את השאלה שנשאלת מזה זמן רב ורלוונטית כמעט לכל תחום, את מי הטכנולוגיה הולכת להעלים, למחוק? האם הבינה המלאכותית הולכת להחליף את המורים? "התשובה לכך היא חד משמעית לא", ציין גופר. "הטכנולוגיה תהפוך, וכבר הופכת, לחלק מהפדגוגיה, והמורה חייב להוביל אותה".


עוד בנושא האד-טק

- למה זו הזדמנות טובה להשקיע באד-טק?


The way to NYC school goes through VIA -


גופר חשף בפני המשתתפים את מעורבות חברת מיקרוסופט ישראל בעולם החינוך. לדבריו, החברה מאמינה בהקניית מיומנויות לתלמידים באמצעות הנגשת החומר ומתן אפשרות להתנסות. "התחלנו להציע לתלמידים וסטודנטים ארבעה מסלולים עיקריים: למידת תכנות וקוד דרך משחק, בעזרת גרסת החינוך של המשחק מיינקראפט; איתור וניתוח מידע בתחומי מדעי הרוח הדיגיטליים; רובוטיקה ואינטרנט של הדברים; ופיתוח אפליקציות והנדסת תוכנה", אמר גופר.


בכנס דיבר גם רז דרבי, מנכ"ל מפעיל, המתמחה במתן פתרונות כוללים לארגונים ועסקים, ציין כי החברה משקיעה הרבה בטכנולוגיה בחינוך בעיקר בתחום התלת ממד. "בבתי הספר לא יודעים איך לגשת לנושא, ואנחנו מסייעים להם בכך", אמר.


#קרן_אתנה #ערן_גופר #Edutexpo #מיקרוסופט #חינוך #בינה_מלאכותית #בעלי_מוגבלויות #אד_טק


  • White LinkedIn Icon
  • White Twitter Icon